Instagram

čtvrtek 11. prosince 2014

Těší mě

Zdravím. Vždy mám problém se začátkem, a to úplně ve všem. Nicméně psaní mě baví. Já si ráda přečtu blogy a články na internetu a třeba ty moje v budoucnu též někoho budou bavit, tak proč to nezkusit.

Tedy jmenuji se Klára a je mi 23 let. Pocházím z Prahy a část dětství jsem prožila v Jižních Čechách, takže nejsem úplně městská slepice. Dále, studuji hnojárnu a nikdy nečtu Terms & Conditions, tedy řekla bych, že jsem normální moderní dívka.

Dlouho jsem ve svém životě jela pouze tak, jak by se mělo. Mateřská školka, proti tomu se těžko protestuje ve třech letech. Základní škola, rodičovský servis z domu do školy a zpět. Střední škola, větší frajer, ale stále, kdo chce riskovat černý puntik. Vysoká škola; když nepřijdeš, tvoje věc.

Taky jsem chodila do práce, na brigádu a vždy jsem byla znechucena. Ani neumím konkretizovat čím, ale 8 hodinové dřepění na zadku u počítače mě šťastnou nedělalo.

A tady se dostávám k mojí momentální situaci. Přesně si pamatuji ten okamžik, kdy jsem se rozhodla, že to změním, to, jak žiji. Jela jsem s mumí z Top Gear Live metrem domů a zase jsem si stěžovala, na něco. No, a ona mi řekla: Kájinko, tak přeruš školu a odjeď." Já asi prostě potřebuji nakopnout, abych něco udělala. Tak jsem se sebrala a odjela do Velké Británie dělat au-pair.

A bylo to nejlepší rozhodnutí. A tím nemyslím, že jsem přijela a vše bylo hned skvělé. Nebylo, ale rozkoukávám se, teď už snad méně, než na začátku. Taky jsem našla někoho, kdo taky takhle bojuje a tím se vše zjednodušuje.

4 komentáře:

  1. Už teraz, v prvom poste som si o tebe spravila take ako sa povie "okienko". Pozitivne okienko. A to si vobec nerobila nejky ten 'TAG about me'. Uplne sa mi paci ako pises aj vzhlad blogu. Pripajam sa k pravidelnym citatelom (y) ♡
    http://mirunakingdom.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jako úvod je to velmi pěkný,těším se na další příspěvky..:) jen.. že Linda má úplně stejný vzhled tak to třeba doladit,a vyzkoušet něco neokoukané:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhľad som robila ja takže som to automaticky robila podľa ,,svojho gusta,, :) Bola to záležitosť cca 15 minút len aby sa mohol blog spustiť takže na tom sa určite popracuje a chcem to spraviť viac podľa Klárinho vkusu len si na to musím vyhradiť viac času :) Je dosť vyberavá , haha:D Ale dakujeme za názor :)

      Vymazat