Instagram

úterý 13. ledna 2015

Makej!

Odjela jsem z ČR, abych zažila změnu. Zažívám ji, a to díky jinému životnímu stylu. Já sama nemám příliš silnou vůli a poměrně lehce vzdám, co jsem začala. Zvláště, když nevidím výsledky během chvíle.
Fitness centrum mám deset minut svižné chůze od domu. Pro mně velký bonus, protože nerada cestuju smradlavým MHD. Další bonus je, že si zaplatím membership a pak, protože jsem škudla :-D, pravidelně chodím cvičit. Je to hezké prostředí, při vstupu vám vše ukážou a pak už jen makat.
Ovšem, jak jsem řekla, pevná vůle mi chybí. Nicméně mám štěstí, protože mě "kope" partner in crime".
Nezvedám 100 kg, ani neběhám 20 minut v kuse. Jedu tak, jak je mi příjemné a postupem času zvyšuji zátěže. Chodím/běhám na páse, dělám cviky na břicho a posiluji ruce. Na strojích, kromě běžícího pásu, v podstatě necvičím. Pro mně je důležité, aby mě to bavilo. Pokud dělám něco nerada, není pro mě motivace.
Problém, který mě tíží, je strava. Nejsem schopna si zorganizovat jídla tak, abych jedla 5x denně. To bude ještě boj.
Pokud třeba přemýšlíte, jestli začít cvičit, tak už neváhejte, protože nehledě na fyzickou stránku věci, moc vám to pomůže i k lepší náladě.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat